Hieronder geven we een indicatie van de training. De definitieve inhoud wordt afgestemd op jullie behoeften.
- Reflectie op de huidige inzichten, kennis en vaardigheden op het gebied van personal branding binnen de groep.
- Theoretisch kader: de theorie over personal branding. Wat is personal branding precies en welke factoren zijn relevant?
- Inzichtelijk maken van de eigen talenten en kwaliteiten én het definiëren van je unieke waarde.
- Het bepalen van je doelstellingen, gebaseerd op het hogere doel van je personal branding inspanningen.
- Het doorvertalen van je unieke waarde naar een personal brand, dat je in staat zelf om je persoonlijke doelstellingen te realiseren.
- Technieken om een personal brand (digitaal of offline) meer uit te dragen, in zowel een werk- als privécontext.
- Concrete technieken, handige tools en waardevolle tips op het gebied van effectieve personal branding.
- Bepalen van de next step naar aanleiding van deze training.
Naast deze onderwerpen heeft de training een aantal vaste blokken, zoals een plenaire opening, veel voor praktijkoefeningen, een Q&A en een afsluiting. Daartussen zijn er voldoende pauzes.